ΑΡΘΡΟ (27) ΑΛΛΑΓΗ ΒΙΒΛΙΩΝ


Άρθρο που γράφτηκε το 2008 (απαρχή της ΑΚΕΛοκρατίας), αλλα ανανεώνεται συνεχώς

Πέστε μας επιτέλους με τι ακριβώς διαφωνείτε από τα βιβλία της ιστορίας και μην μας πουλάτε παραμύθια ότι «τα βιβλία της ιστορίας της Κύπρου θέλουν εκσυγχρονισμό». Και τι είναι τα βιβλία για να θέλουν εκσυγχρονισμό; DVD, CD player, ρούχα, πολυκατοικίες; Άμα θέλετε να τα εκσυγχρονίσετε να κάνετε μοντέρνα εξώφυλλα. Πιστεύουν πως άμα γνωρίζουν οι ελληνόπαιδες την ελληνικη εθνοτική τους καταγωγή, θα γίνουν φανατικοί εθνικιστές και θα σταθούν εμπόδιο στα εθνοπροδοτικά τους σχέδια (αφελληνισμό, ομοσπονδία, επαναπροσέγγιση, διεθνισμό -και τα τέσσαρα συσχετίζονται-) και δεν πρόκειται ποτέ να δεχτούμε τα «αδέρφια» τους (τους τουρκο«κύπριους») και την τουρκολαγνεία που τους διακατέχει.
Στα καινούρια βιβλία θα ασχοληθούν κυρίως με την ΕΟΚΑ Β’, θα μας πουν ότι οι Έλληνες Κύπριοι έκαναν πολλές σφαγές αθώων τουρκο«κυπρίων», την τουρκανταρσία θα την αποκαλούν «δικοινοτικές συγκρούσεις από εκατέρωθεν εξτρεμιστικά στοιχεία», κάνοντας μας να νιώθουμε και ένοχοι. Δεν θα δώσουν σημασία στο μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, οι μαθητές θα τελειώνουν το λύκειο και το μόνο που θα ξέρουν για την ιστορία μας, είναι ότι μας κατέκτησαν πολλοί λαοί, αναπτύσσοντας έτσι την ψευδαίσθηση ότι είμαστε πανσπερμικοί κ.α.. (Βλέπε http://spartiatisarthra.blogspot.co.uk/2011/06/blog-post_03.html). Φυσικά... κανείς δεν θα τους πει ποτέ ότι η Κύπρος εξελληνίστηκε πολύ πριν από άλλες ελληνικές περιοχές, Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη, Εφτάνησα, Δωδεκάνησα, Ιωνία, Καππαδοκία, Καραμανία, Πόντο και Κωνσταντινούπολη. Θα παίξουν με λογοπαίγνια όπως... δεν θα χρησιμοποιούν τους όρους «οι Έλληνες Κύπριοι, οι Έλληνες της Κύπρου, ο κυπριακός ελληνισμός, ο ελληνικός κυπριακός λαός» (το βιβλίο της τρίτης λυκείου ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ μεσαιωνική-νεότερη, χρησιμοποιεί 100 φορές αυτες τις φράσεις). Αν’ταυτού θα γράφουν συνέχεια οι Ελληνοκύπριοι και οι Τουρκοκύπριοι, ή μάλλον Ε/Κύπριοι και Τ/Κύπριοι. Πρέπει το μάτι να πάει κυρίως στο «Κύπριοι», το «Ε» και το «Τ» δεν τα γουστάρουν και πρέπει σιγά-σιγά να καταργηθούν τούτες οι πελλάρες. Βλέπε  http://spartiatisarthra.blogspot.co.uk/2003/01/13_20.html.  Γενικά θα δίδεται τεράστια σημασία σε κάθε λέξη που θα υπάρχει στα βιβλία. Ο Φρόυντ μίλησε για τη σημασία των λέξεων σε συνάρτηση με το υποσυνείδητο, για παράδειγμα ένας αλκοολικός που θέλει να πει θέλω νερό, μπορεί χωρίς να το θέλει να πει θέλω κρασί. Η πλύση εγκεφάλου γίνεται με λογοπαίγνια.
Αυτοί οι εθνοπροδότες-γραικύλοι δεν βλέπουν οτι οι περισσότεροι Έλληνες Κύπριοι είναι εθνικά συγχυσμένοι; Βασικά αυτός ήταν ο στόχος τους, να προκαλέσουν εθνικό αποπροσανατολισμό για να πετύχουν τους αντεθνικούς στόχους τους, αφελληνισμό, επαναπροσέγγιση, ομοσπονδία, διεθνισμό.
Πρώτα πρέπει να μάθεις του άλλου την αλήθεια και μετά να τον πείσεις για το αν κάτι είναι σωστό ή λάθος, σύμφωνα με τις δικές σου πεποιθήσεις. Όσοι σπούδασαν στο εξωτερικό πρέπει να παραξενεύτηκαν που οι ξένοι ξέρουν καλύτερα την Ιλιάδα από τους Έλληνες Κύπριους. Όλοι οι λαοί μιλούν με θαυμασμό για τον αρχαίο πολιτισμό μας και για το πόσα χρωστά ο σημερινός «δυτικός κόσμος» στους αρχαίους Έλληνες. Στο σχολείο, αντί να μας κάνουν να νιώθουμε περήφανοι για τα κατορθώματα των προγόνων μας, η τρισάθλια παιδεία μας, μας μαθαίνει ότι είμαστε ττοππουζοκυπραίοι που ανήκουμε σε μια χώρα που σχεδόν κανένας δεν την ξέρει. Το λέω συνέχεια... οι ψυχολόγοι λένε πως άμα νιώθεις ότι είσαι σπουδαίος θα γίνεις. Άμα καταλάβουμε ποιοι είμαστε, τα παιδιά του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Λεωνίδα, του Περικλή και όλων αυτών των σπουδαίων ανθρώπων που έκαναν το έθνος μας ασύγκριτα ανώτερο (δεν το λέω σοβινιστικά, αυτή είναι η πεποίθηση μου μετά από τόσα χρόνια μελέτης, αλλά και η πεποίθηση των περισσοτέρων ξένων μελετητών) θα είχαμε περισσότερη αυτοεκτίμηση, ενώ τώρα οι Έλληνες Κύπριοι απλά νιώθουν ότι είναι... Κυπραίοι.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ ΑΡΘΡΟ
«Ο γράφων δανείζετε γραφόμενα του κ. Τάκη Γεωργίου από το βιβλίο του «σχέδιο β’» έδαφος αντί κυριαρχίας.
Την ώρα που εμείς δουλεύουμε και ασχολούμαστε με τα οικονομικά και τα οικογενειακά μας προβλήματα, κάποιοι ασχολούνται νυχθημερόν, χρησιμοποιώντας τηλεκατευθυνόμενους ακαδημαϊκούς, ιστορικούς, γλωσσολόγους, καθηγητές και δασκάλους, οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί σε αμερικανοπληρωμένα σεμινάρια, για να βρουν με ποιο τρόπο να προκαλέσουν (να συνεχίσουν) εθνική σύγχυση, χτυπώντας βαθιά μέσα στις πολιτιστικές μας ρίζες για να ανακατασκευάσουν την συλλογική εθνική μας ταυτότητα.
Παρουσιάζονται πλήθος δημοσιεύματα όπως το πιο κάτω. Προέρχεται από τη διάλεξη του bona fide Aακαδημαϊκού κ. Ανδρέα Καζαμία, τέως προέδρου της «Επιτροπής Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης», που έγινε στο πανεπιστήμιο Κύπρου, παρουσία του προέδρου κ. Δημήτρη Χριστόφια και του υπουργού παιδείας και πολιτισμού κ.Ανδρέα Δημητρίου. («φιλελεύθερος» 25/5/2008).
«Στην οικοδόμηση, εδραίωση και επιβίωση ενός δικοινοτικού, ομοσπονδιακού, ευρωκυπριακού, διαπολιτισμικού κράτους, επιβάλλεται η επαναδιαπραγμάτευση και ανακατασκευή της ελληνοκυπριακής ΚΑΙ τουρκο«κυπριακής» συλλογικής ταυτότητας (εθνοτικής)».
Εν τω μεταξύ λάθη που κάνουν οι «επιστήμονες» που γράφουν την ελληνική ιστορία της Κύπρου… π.χ. όταν μιλούν για την «Αρχαία Ελλάδα» έχουν στο νου τους την Ελλάδα όπως έχουν τα σύνορα της σήμερα (ελλαδικό κράτος). Ο όρος «Αρχαία Ελλάδα» είναι υποθετικός, σύγχρονος και συμβατικός. Επομένος Αρχαία Ελλάδα είναι οι περιοχές που (π.χ. στα κλασσικά χρόνια) ζούσαν Έλληνες. Δηλαδή, η Ελλάς ως έχουν σήμερα τα σύνορα της, η Ιωνία, η Καππαδοκία, η Καραμανία, η Αττάλεια, ο Πόντος, η Κωνσταντινούπολη, η Κύπρος, η Νότια Ιταλία (Μεγάλη Ελλάς), περιοχές του Καυκάσου, αποικίες στη δυτική Ευρώπη που έχτισαν οι αρχαίοι Έλληνες -Μασσαλία, Νίκαια, Αντίπολις, Ημεροσκοπείον- και διάφορες άλλες πόλεις που ίδρυσαν στις ακτές της μεσογείου μέχρι και την ιβηρική χερσόνησο. Δηλαδή αν είναι να το δούμε με τα σημερινά σύνορα, «Αρχαία Ελλάδα» ήταν η Ισπανία προς δυσμάς και η Γεωργία (Ε.Σ.Σ.Δ.) προς ανατολάς. Ο Ηρόδοτος που καταγόταν από την Αλικαρνασσό της Μ.Ασίας έγραψε για την αρχαία Ελλάς, «πάσαι αι υπό Ελλήνων κατοικούμεναι χώραι».
Έχω διαβάσει απο βιβλίο του Δημοτικού ότι ο Ευαγόρας ο Σαλαμίνιος ήταν φιλέλληνας. Είναι λάθος να αποκαλείς έναν Έλληνα φιλέλληνα (ΣΗΜΕΡΑ*1) ή ανθέλληνα. Φιλέλληνας ήταν ο Λόρδος Μπάυρον και ανθέλληνας ο Χένρυ Άλφρεντ Κίσινγκερ. Και τους αριστεροκομμουνιστές που τους χαρακτηρίζουν σήμερα ανθέλληνες είναι λάθος, επειδή είτε τους αρέσει είτε όχι είναι Έλληνες. Ποιο σωστό είναι να τους στολίζουμε με τα εξής ωραία επίθετα... γραικύλοι, αντεθνικοί, μειοδότες, εθνοκαταστροφικοί, εθνοβόροι, εθνοκαταστροφικούς, εθνοκτόνοι, εθνοφθόροι, εθνοπροδότες, εθνοβλαβείς.

Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ----ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΟΤΕ ΑΚΕΛΙΚΟΙ ΣΗΜΕΡΑ (ΠΑΙΔΕΙΑ)
ΕΓΓΛΕΖΟΙ…
Στα χρόνια της αγγλοκρατίας, οι αποικιοκράτες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την αγραμματοσύνη των τότε Ελλήνων Κυπρίων (θα μου πείτε και τώρα που είναι σπουδασμένοι -όχι απαραίτητα και μορφωμένοι- οι Έλληνες της Κύπρου, πάλι έρμαια είναι στις ορέξεις των πολιτικάντηδων) για να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση» έτσι ώστε να πάψουν επιτελούς οι «κακοί» Έλληνες να θέλουν Ένωση μετά του υπολοίπου ελληνισμού. Εξοστράκισαν κάθε ελληνικό στοιχείο από τα πρώτα κιόλας χρόνια της αγγλοκρατίας. Ήλεγχαν το μάθημα της ιστορίας και την παιδεία γενικά, πριν τον «περί παιδείας νόμο του 1923», ενώ οι νόμοι του 1931 και 1935 διαλάμβαναν τα εξής: α) απαγόρευαν τη χρήση εθνικών συμβόλων (τον εθνικό ύμνο αντικατέστησε ο αγγλικός), τους εθνικούς εορτασμούς και την πατροπαράδοτη διακόσμηση των Σχολείων με αρχαίους Έλληνες ήρωες, αλλά και ήρωες του 1821 β) περιόριζαν το μάθημα της ιστορίας σε βαθμό που ισοδυναμούσε με κατάργηση του γ) εισήγαγαν το μάθημα των αγγλικών στις δυο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού -Θυμίζουμε πως από φέτος (2011-2012) θα διδάσκεται από την πρώτη τάξη του δημοτικού η αγγλική-. Οι ιερείς μας αναγκάστηκαν να κάνουν κατηχητικά για να διδάξουν στους Ελληνόπαιδες την ελληνική μας ιστορία, αφού οι Εγγλέζοι ήλεγχαν, σχεδόν απαγόρευαν την ελληνική μας ιστορία στην προσπάθεια τους να μας αφελληνίσουν και να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση» (ένα καινούργιο «κυπριακό έθνος», γι’αυτό και μας αποκαλούσαν «ελληνόφωνους»), για να καταλαγιάσει ο εθνικός πόθος ΟΛΩΝ των Ελλήνων Κυπρίων για Ένωση. Επισης, η ελληνική μας ιστορία εδιδάσκετο παράνομα (εννοείται) και σε διάφορα αθλητικά σωματεία που αργότερα βοήθησαν τα μέγιστα στον απελευθερωτικό-ενωτικό αγώνα.
Όλοι γνωρίζουμε πως τελείωσε αυτή η ιστορία. Η μανία των Εγγλέζων να μας αφελληνίσουν και να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση», σε συνδυασμό με την πολιτική του «ουδέποτε θα ενωθεί η Κύπρος με την Ελλάδα», οδήγησε στον ένοπλο αγώνα 
ΑΚΕΛΙΚΟΙ...
Έντονη προσπάθεια ελέγχου της ελληνικής μας ιστορίας για να προκαλέσουν εθνική σύγχυση-αποπροσανατολισμό με απώτερο σκοπό τον αφελληνισμό. Τα «όπλα» τους φυσικά είναι η παιδεία και τα ΜΜΕ. Φοβούνται πως μια υγιέστατη ελληνοκεντρική παιδειά θα «γεννήσει» φανατικούς προγονόπληκτους «επικίνδυνους» εθνικιστές. Είναι γνωστή η ατάκα «για να ζήσουν ειρηνικά Ε/κ και Τ/κ πρέπει να ξεχάσουν την εθνοτική τους καταγωγή και να λένε και να νιώθουν πως είναι όλοι Κύπριοι. Μακριά οι μητέρες πατρίδες». Αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την κυπριακή ιθαγένεια αλλά και με εθνικό αποπροσανατολισμό. Τον Φεβρουάριο του 2011, για πρώτη φορά στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας, δυο πολιτικά πρόσωπα, όργανα του ακελ, ο βοηθός διευθυντής του λυκείου Βεργίνας Γεώργιος Γεωργίου και ο υπουργό παιδείας και πολιτισμού Ανδρέας Δημητρίου, τόλμησαν μπροστά στις κάμερες να αμφισβητήσουν την ελληνικότητα μας, αποκαλώντας μας «ελληνόφωνους» -Βλέπε http://spartiatisarthra.blogspot.co.uk/2012/02/blog-post_22.html-. Τόσο καιρό αγορεύουν διάφοροι τηλεκατευθυνόμενοι, πως οι Ε/κ δεν είναι γνήσιοι Έλληνες και οι Τ/κ δεν είναι γνήσιοι Τούρκοι. Όλα αυτά για να πετύχουν τους εθνοπροδοτικούς στόχους τους για αφελληνισμό, επαναπροσέγγιση, ομοσπονδία, διεθνισμό. Φτάνει πια, αρκετά τους ανεχτήκαμε.
Θέλουμε επανελληνοποίηση της παιδείας, θέλουμε ελληνοκεντρική παιδεία, θέλουμε να συνεχίσει να υπάρχει ο ελληνικός πολιτισμός στην Κύπρο που κράτησαν ζωντανό οι πρόγονοί μας για 34 αιώνες. Τίποτα όμως απ’όλα αυτά δεν είναι εφικτό χωρίς ελληνοκεντρική παιδεία.
*1= Στην αρχαιότητα ο όρος «Φιλέλλην» σήμαινε και «πατριώτης». Ο Ισοκράτης αποκαλεί τους Αθηναίους «φιλέλληνες». Επίσης, φιλέλληνες αποκαλεί και τον Ευαγόρα Α΄ τον Σαλαμίνιο και τον Φίλιππο Β’ τον Μακεδόνα. Ακόμα ένας Έλληνας, ο βασιλιάς Αλέξανδρος Α' της Μακεδονίας είχε τιμηθεί με τον χαρακτηρισμό «Φιλέλλην» επειδή κατατρόπωσε τον Περσικό στρατό του Ξέρξη. Σύγχρονη αντίληψη του όρου: Με τον όρο Φιλέλληνες έμειναν γνωστοί ξένοι υπήκοοι, κυρίως από τη Γαλλία, την Αγγλία και την Ιταλία που βοήθησαν την Ελληνική Επανάσταση του 1821 είτε μέσω της συμμετοχής τους στις πολεμικές επιχειρήσεις, είτε με χρήματα, είτε δημιουργώντας γραπτά και έργα τέχνης που σκοπό τους είχαν να προβάλλουν τον ελληνικό Αγώνα στο εξωτερικό.

Υ.Γ. Στάνλεϋ Κάσσον (Stanley Casson, 1899-1944), Άγγλος αρχαιολόγος-ιστορικός, μελετητής ελληνικών σπουδών. Από το έργο του στα Oxford Pamphlets που το επιγραφεί «Greece»… «Έχει μεταβληθεί σημαντικά ο φυλετικός τύπος των κατοίκων της Ηπειρωτικής Ελλάδας από τις συνεχείς μεταναστεύεις, που άρχισαν από τα πρώτα μεσαιωνικά χρόνια, Σλάβων, Αρβανιτών (Αλβανών) και Βλάχων (Αρουμάνων), οι οποίοι ακόμα εξελληνίζονται. Πιο κοντά στους αρχαίους Έλληνες είναι οι Κύπριοι και αυτό φαίνεται και από τη διάλεκτό τους που είναι πολύ πιο κοντά στην Καθαρεύουσα και επομένως στα Αρχαία Ελληνικά της αττικής-ιωνικής διαλέκτου, της κλασσικής περιόδου, απ’ότι η Κοινή Νέα Ελληνική (δημοτική). Τον 19ο αιώνα στην Ηπειρωτική Ελλάδα, το 55% των τοπωνυμίων δεν είχαν ελληνικό όνομα!!! Σήμερα το 20% των τοπωνυμίων στην κυρίως Ελλάδα έχει μη ελληνικό όνομα. Αυτό οφείλεται στην εθνική επιχείρηση εξελληνισμού των τοπωνυμίων (1832-1970). Στην Κύπρο μόνο το 10% των τοπωνυμίων δεν έχουν ελληνικό όνομα και μερικά που έχουν μη ελληνικό όνομα, πάλι οι Έλληνες τους έδωσαν το όνομα. Η Κύπρος κράτησε ακραιφνή την ελληνικότητά της, επειδή τα σύνορα της είναι η θάλασσα και δεν δεχόταν κύματα μεταναστών. Οι Κύπριοι μπορούν να καυχιόνται μιαν απευθείας καταγωγή από τις φλέβες των Αχαιών και των Δωριέων». Αυτά έγραψε ο διάσημος Άγγλος αρχαιολόγος-ιστορικός. Τα μισά είναι γραμμένα αυτολεξεί.
Το 76% των επιθέτων που έχουν οι Ελλαδίτες είναι ξένα (τουρκικά, αλβανικά, σλαβικά, εβραϊκά και λατινογενή), είτε προς το πρώτο συνθετικό π.χ. το πρόθυμα καρα-, και το αρβανίτικο çanavar (τζαναβάρ/ας) και η σύντομη μορφή çavar (τζαβάρ/ας) που στα γκέκικα αλβανικά σημαίνει «παλικάρι» και στα τουρκικά «τέρας», είτε προς τα επιθήματα: -τζής και -τσής (δηλώνουν επάγγελμα), -όγλου (ο γιος του), -λής (από, αντίστοιχο των ελληνικών -της και -ιώτης), -άτος (ιταλικό, πολύ συνηθισμένο στην περιφέρεια Βένετο). Φαντάσου να σε λένε Αρναούτογλου! Γρήγορη δεν έχω τίποτε εναντίον σου.  Αντίθετα, στην Ελληνική Μεγαλόνησο της Αφροδίτης το 75% των επιθέτων είναι ελληνικά και τελειώνουν συνήθως σε ού (τα «ου» είναι του παππού), σε -της και -ιώτης (π.χ. Μορφίτης, Δρουσιώτης) ενώ υπάρχουν και πολλά ποντιακά-αρχαιοελληνικά -ίδης και -άδης, όπως επίσης και τα πελοποννησιακά (πλέον πανελλήνια), Παπαδόπουλος. Πολύ συνηθισμένα επίθετα στην Κύπρο είναι τα ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΑ: Γεωργίου, Ανδρέου, Δημητρίου, Στεφάνου, Αλεξάνδρου, Παναγιώτου, Νικολάου, Χρίστου (ή Χρήστου), Χριστοδούλου, Χαραλάμπους, Δωροθέου, Θεοδώρου, Θεοδότου, Ελευθερίου, Ευαγόρου κλπ.

«ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟ»
«Η αλήθεια δεν εκσυγχρονίζεται, δεν αναπροσαρμόζεται» -Κώστας Μόντης-
«Υπάρχουν σε μια γωνιά της γης 400 χιλιάδες ψυχές από την καλύτερη, την πιο ατόφια Ρωμιοσύνη, που προσπαθούν να τις αποκόψουν από τις πραγματικές τους ρίζες και να τις κάνουν λουλούδια θερμοκηπίου. Σ' αυτή τη γωνιά της γης δουλεύει μια μηχανή που κάνει τους Ρωμιούς σπαρτούς –Κυπρίους– όχι Έλληνες, που κάνει τους ανθρώπους μπαστάρδους, με την εξαγορά και την απαθλίωση των συνειδήσεων, με τις κολακείες των αδυναμιών ή των συμφερόντων (το Κυπριακό ζήτημα είναι πάνω απ' όλα ζήτημα καλλιέργειας, ζήτημα 'κουλτούρας', με την πλατύτερη έννοια που η λέξη έχει) και ονομάζει τη φυσιολογική παιδεία αυτών των ανθρώπων ''πολιτική προπαγάνδα" »
-Γιώργος Σεφέρης, 1954-
Το ότι είμεθα Έλληνες δέν είναι θέμα υποκειμενικό προς συζήτηση και αμφισβήτηση. Δεν πιστεύω πως είμαι Έλληνας, γνωρίζω ότι είμαι Έλληνας. Ανεξάρτητο κράτος μας έκαναν (ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ) οι Εγγλεζοαμερικάνοι για να ικανοποιήσουν τα μακροπρόθεσμα σχέδια της τουρκίας, ενώ ΟΛΟΙ οι Έλληνες Κύπριοι ήθελαν Ένωση μετά του υπολοίπου ελληνισμού.
Η Κύπρος, το νησί της Αφροδίτης, το νησί μας, έχει 34 αιώνες ελληνικό πολιτισμό!!!
«Η παιδεία είναι ο κυβερνήτης του Βίου»   -Γ. Σεφέρης-
«Μόνο ωσάν εμάθαμε τα πρώτα γράμματα και είδαμε ποιους είχαμε προγόνους, θελήσαμε να τους μοιάσουμε και αναλάβαμε τον αγώνα»  -Θεόδωρος Κολοκοτρώνης-




ΓΕΛΑΤΕ; ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ





«ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ;»