Εν αρχάς, ήτο η παραχάραξις της ιστορίας. Ήθελαν λέει να «εξυχρονίσουν» τα βιβλία. Τα βιβλία μπορείτε να τα εξυχρονίσετε «κύριοι» μόνον αλλάζοντας τους το εξώφυλλο. Μας παίδεψαν, μας παιδεύουν και θα συνεχίσουν να μας παιδεύουν στο υπουργείο παιδείας. Δε χαράμισαν ούτε μέρα. 24 Φεβρουαρίου του 2008, από τότε ανέλαβαν δράση. Ποτέ δεν μας είπαν όμως τι είναι αυτό που τους ενοχλεί και θέλουν να αλλάξουν από τα βιβλία. Το θέμα όμως, δεν είναι μόνο τι θα αλλάξουν, αλλά τι δεν θα αναφέρουν. Το ένδοξο ελληνικό μας παρελθόν; Τους περσικούς πολέμους; το χρυσό αιώνα του Περικλή; Την τουρκοκρατία; την ΕΟΚΑ;
Λοιπόν, σύμφωνα με γκάλοπ, ο πρώην Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού Αντρέας Δημητρίου (γνωστός και ως ο «υπουργός του αφελληνισμού»), πήρε πανηγυρικά την πρωτιά ως ο χειρότερος υπουργός, με διπλάσια ποσοστά από το δεύτερο, που φυσικά ήτο ο υπουργός της αλλοίωσης της δημογραφίας-εθνογραφίας Νεοκλής Συλικιώτης.
Ο Ανδρέας όμως, δεν ήτο το υπέρτατο κακό και ο μέγιστος κίνδυνος για την επιβίωση του Κυπριακού Ελληνισμού. Ένας άνθρωπος μόνος του δεν έχει τέτοια δύναμη. Τον χρησιμοποίησαν και το ήξερε βέβαια, δεν είναι διόλου μωρός. Αν αυτά τα εθνοκαταστροφικά πράγματα τα έκανε ο πρόεδρος, ή ο Γ.Γ. του ΑΚΕΛ (που μπορεί να είναι ο επόμενος υποψήφιος πρόεδρος) θα έχαναν από τη δημοτικότητά τους. Τις βρομοδουλειές τις κάνουν άλλοι. Τώρα τη σκυτάλη την πήρε ο Γιώργος Δημοσθένους που αναμένεται να γίνει πολύ διάσημος σε μερικούς μήνες.
Αφορμή για αυτό το άρθρο απετέλεσε η μείωση κατά 25 ώρες στο μάθημα των Ελληνικών στη Δημοτική εκπαίδευση, από 75 σχολικές περιόδους το τρίμηνο, θα διδάσκονται μόνο 50. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. Για αυτούς, δεν πρέπει να ακούγεται κανένα παράγωγο της λέξης Έλλην στα σχολεία. Περιμένετε έχει και συνέχεια. Το μάθημα των αγγλικών θα διδάσκεται από την πρώτη τάξη του δημοτικού!!!
Οι πλείστοι ελληνόπαιδες της Μεγαλονήσου σήμερα, δεν μπορούν να μιλήσουν τη μητρική τους γλώσσα καλά, χρησιμοποιούν καθημερινά (διαδίκτυο-κινητό) τα greeklish, ενώ έχουν ξεχάσει και πως υπάρχει το ελληνικό ερωτηματικό που μοιάζει κάπως ετσι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Και ενώ επικρατεί αυτή η κατάντια, μειώνουν τις ώρες διδασκαλίας των ελληνικών και αυξάνουν τις ώρες διδασκαλίας των αγγλικών.
Να θυμηθούμε όμως λίγο τα καμώματα του Αντρέα Δημητρίου.
17/02/2011 επεισόδια ξέσπασαν μεταξύ Ελλήνων Κυπρίων και Αράβων Παλαιστινίων στο λύκειο Βεργίνας στη Λάρνακα. Ο βοηθός διευθυντής του λυκείου Γεώργιος Γεωργίου (τον οποίο εξελέγξαμε και βουλευτή τρομάρα μας) μας αποκάλεσε «ελληνόφωνους». Το συνέχισαν και μερικοί δημοσιογράφοι που απ’ότι φαίνεται με μέσον πήραν το δίπλωμα τους. Το ίδιο βράδυ, ο υπουργός του αφελληνισμού ήταν καλεσμένος του κυρίου Τσουρούλη στο τηλεοπτικό κανάλι «Σίγμα», απ’όπου και μας αποκάλεσε και αυτός «ελληνόφωνους». Τα κοπέλια ήταν με την ιδέα πως ο κόσμος είναι τόσο ηλίθιος που θα εκλάμβανε τη λέξη αυτή ως, αυτός που μιλά ελληνικά. Ναι δε λέω, υπάρχουν και αυτοί που δεν ξέρουν τι σημαίνει. Ελληνόφωνες κύριοι, είναι οι αλλοεθνείς που έχουν ως μητρική τους γλώσσα την ελληνική. Ερωτηθείς ο υπουργός γιατί μας αποκάλεσε ελληνόφωνους, έριξε το φταίξιμο στο σύντροφο του Γεώργιο Γεωργίου. Ήταν η πρώτη φορά από της ιδρύσεως της κυπριακής δημοκρατίας, που δυο πολιτικά πρόσωπα, είπαν έμμεσα μπροστά στις κάμερες πως δεν είμεθα Έλληνες.
Εκτός από τα βιβλία της ελληνικής μας ιστορίας, τον Αντρέα τον ενόχλησαν και ολόκληρα σχολεία.
Παγκύπριο γυμνάσιο. Το ιστορικότερο ελληνικό σχολείο του νησιού μας και ένα από τα ιστορικότερα ανά το πανελλήνιο. Μανία κατέλαβε τον Αντρέα να μετατρέψει τη Σεβέρειο βιβλιοθήκη σε αποχωρητήρια, με το πρόσχημα ότι είναι οδηγίες της Ε.Ε., λες και οι ευρωπαίοι ασχολούνται μες τους αποπάτους του Παγκυπρίου. Για όσους δεν γνωρίζουν, σ’αυτή τη βιβλιοθήκη χύθηκε αίμα μαθητικό, αίμα ελληνικό, από Άγγλους στρατιωτικούς και Τούρκους επικουρικούς.
Προσπάθησε να καταλύσει το γυμνάσιο Έγκωμης (Νεοκλαίους) και να το κάνει γαλλικό. Βρήκε όμως αντιστάσεις και έτσι στις 29 Μαΐου, μέρα αλώσεως της Κωνσταντινούπολης, μας ανακοίνωσε και αυτός πως θέλει να αλώσει το γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως στο Στρόβολο. Το δε Ελένειο δημοτικό ήθελε να το μετατρέψει σε μουσείο.
Μήπως σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά;
Στα χρόνια της αγγλοκρατίας, οι αποικιοκράτες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την αγραμματοσύνη των τότε Ελλήνων Κυπρίων (θα μου πείτε και τώρα που είναι σπουδασμένοι -όχι απαραίτητα και μορφωμένοι- οι Έλληνες της Κύπρου, πάλι έρμαια είναι στις ορέξεις των πολιτικάντηδων) προσπάθησαν να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση» για να πάψουν επιτελούς οι κακοί Έλληνες να θέλουν Ένωση μετά του υπολοίπου ελληνισμού.
Με το που πάτησαν το πόδι τους οι Βρετανοί στη Μεγαλόνησο, οι Έλληνες κάτοικοί της ανήρτησαν τις γαλανόλευκες παντού. Οι Βρετανοί πήραν το μήνυμα. Οι Έλληνες Κύπριοι ήλπιζαν σε ειρηνική Ένωση της ιδιαίτερης τους πατρίδας με τον εθνικό κορμό, όπως ακριβώς έγινε και με τα Εφτάνησα το 1863, 15 χρόνια πριν να έρθουν οι Βρετανοί στην Κύπρο. Ακολούθησε ένας πολυετής «χαρτοπόλεμος» που δεν οδήγησε πουθενά, αφού η γεωγραφική θέση της Κύπρου ήταν πολυτιμότατη για τους Βρετανούς, που μέχρι και το 1955 μας ξεκαθάριζαν πως, «η Κύπρος ουδέποτε θα ενωθεί με την Ελλάδα».
Οι Βρετανοί σχεδόν αμέσως άρχισαν την αποεθνοποίηση-εθνογένεση μέσω της παιδείας.
Εξοστράκισαν κάθε ελληνικό στοιχείο από τα πρώτα κιόλας χρόνια της αγγλοκρατίας. Ήλεγχαν το μάθημα της ιστορίας και την παιδεία γενικά, πριν τον «περί παιδείας νόμο του 1923», ενώ οι νόμοι του 1931 και 1935 διαλάμβαναν τα εξής: α) απαγόρευαν τη χρήση εθνικών συμβόλων, (τον εθνικό ύμνο αντικατέστησε ο αγγλικός) τους εθνικούς εορτασμούς και την πατροπαράδοτη διακόσμηση των Σχολείων με ήρωες του 1821. β) περιόριζαν το μάθημα της ιστορίας σε βαθμό που ισοδυναμούσε με κατάργηση του γ) εισήγαγαν το μάθημα των αγγλικών στις δυο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού. - Θυμίζουμε πως από φέτος θα διδάσκεται από την πρώτη τάξη του δημοτικού η αγγλική-.
Οι Έλληνες Κύπριοι τότε, αντιμετώπισαν το θέμα εξωσχολικά. Οι ιερείς έκαναν κατηχητικά για να διδάξουν στους νέους την ελληνική μας ιστορία, ενώ κάποια σωματεία βοήθησαν τα μέγιστα στη διδασκαλία της ελληνικής μας ιστορίας και της ελληνοορθοδοξίας. Εξάλλου και οι ήρωες της ΕΟΚΑ ήταν γαλουχημένοι με τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη.
Όλοι γνωρίζουμε πως τελείωσε αυτή η ιστορία. Η μανία των Εγγλέζων να μας αφελληνίσουν και να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση», σε συνδυασμό με την πολιτική του «ουδέποτε θα ενωθεί η Κύπρος με την Ελλάδα», οδήγησε στον ένοπλο αγώνα της ΕΟΚΑ. Αυτό πρέπει να το θυμούνται οι σημερινοί κυβερνώντες (με την αντιπολίτευση που «νίπτει τας χείρας της»). Η προσπάθειά τους να αφαιρέσουν κάθε τι το ελληνικό, με απώτερο σκοπό τον αφελληνισμό και τη δημιουργία «κυπριακής εθνικής συνείδησης», πολύ πιθανόν να οδήγηση σε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις και τότε θα θυμηθούν το γνωστό, «φταίνε οι φασίστες».
Γιατί τόση μανία να απαλλαγούν από το ελληνικό «μικρόβιο»;
Σήμερα οι πολιτικοί μας ηγέτες φοβούνται πως άμα υπάρχει εθνική συνείδηση θα γεμίσει η Μεγαλόνησος εθνικιστές και θα αρχίσουν ξανά τα τροπάρια της Ε.Ο.Κ.Α. για Ένωση. Επίσης γνωρίζουν πως είναι πολύ εύκολο ένας Έλληνας να γίνει ελληνολάτρης όταν αρχίσεις να του μαθαίνεις τα απίστευτα κατορθώματα των προγόνων του.
Επαναπροσεγγιστές, ομοσπονδιακοί, διεθνιστές .Έχουν προκαλέσει εθνική σύγχυση-αποπροσανατολισμό για να πετύχουν τους εθνοπροδοτικούς στόχους τους, επαναπροσέγγιση, διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία, διεθνισμός για μια βιώσιμη και λειτουργική «λύση» μπλα-μπλα-μπλα, το μάθαμε παπαγαλία. Πόσες φορές ακούσατε την ατάκα «πρέπει οι ε/κ και οι τ/κ να νιώθουν Κύπριοι». Μακριά οι μητέρες πατρίδες. Αυτό βέβαια για να το πετύχουν χρησιμοποιούν τηλεκατευθυνόμενους ακαδημαϊκούς-ιστορικούς για να παραχαράξουν την ελληνική μας ιστορία, ή απλά να μην δίδεται η απαιτούμενη σημασία στο μάθημα αυτό, γιατί βλέπετε συνήθως όσοι μελετούν εις βάθος τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό μας, μαγεύονται, σαγηνεύονται σε τέτοιο βαθμό που στο τέλος γίνονται «φανατικοί εθνικιστές και προγονόπληκτοι». Ένας από αυτούς είναι και ο γράφων.
Αντιγραφή από το βιβλίο του Δρα Τάκη Γεωργίου «σχέδιο β’» ΕΔΑΦΟΣ ΑΝΤΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ: Παρουσιάζονται πλήθος δημοσιεύματα όπως το πιο κάτω. Προέρχεται από τη διάλεξη του bona fide Aακαδημαϊκού Ανδρέα Καζαμία, τέως προέδρου της «Επιτροπής Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης», που έγινε στο πανεπιστήμιο Κύπρου, παρουσία του προέδρου Δημήτρη Χριστόφια και του υπουργού παιδείας και πολιτισμού Αντρέα Δημητρίου. («φιλελεύθερος» 25/5/2008). «Στην οικοδόμηση, εδραίωση και επιβίωση ενός δικοινοτικού, ομοσπονδιακού ευρωκυπριακού διαπολιτισμικού κράτους, επιβάλλεται η επαναδιαπραγμάτευση και ανακατασκευή της ελληνοκυπριακής ΚΑΙ τουρκο«κυπριακής» συλλογικής ταυτότητας».
Με τα πιο απλά ελληνικά που μπορώ να γράψω… «κάντε τους αυτούς να ξεχάσουν πως είναι Έλληνες και τους άλλους πως είναι τούρκοι, γιατί μόνον έτσι θα πετύχουμε τα (εθνοπροδοτικά) σχέδια μας, επαναπροσέγγιση, διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία, διεθνισμός».
Εν κατακλείδι, ο μόνος τρόπος να πετύχουν τα εθνοπροδοτικά-μειοδοτικά τους σχεδία είναι να πατάξουν τον εθνικισμό και ο μόνος τρόπος να πατάξουν τον εθνικισμό είναι να προκαλέσουν εθνική σύγχυση- αποπροσανατολισμό, κυρίως μέσω της παιδείας.
Αν δεν υπάρχει συνείδηση της ελληνικής εθνικής μας ταυτότητας είναι αδύνατον να επιβιώσει ο κυπριακός ελληνισμός και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι γραικύλοι πολιτικοί μας ηγέτες.
Υ.Γ. «Ο ελληνικός λαός είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να εξημερωθεί, και για αυτό το λόγω θα πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτιστικές του ρίζες, οπόταν πιθανό να συμμορφωθεί. Βεβαίως εννοώ ότι θα χτυπήσουμε τη γλώσσα τους, τη θρησκεία τους, τις πολιτιστικές και ιστορικές τους καταβολές, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητα ανάπτυξης, την ικανότητα αυτογνωσίας και αυτοεκτίμησης, την πιθανότητα επικράτησης. Δηλαδή να τους στερήσουμε την δυνατότητα να εμποδίζουν τα ζωτικά μας στρατηγικά σχέδια στα βαλκάνια, την μεσόγειο και την μέση ανατολή .»
Το πιο πάνω κείμενο προέρχεται από το βιβλίο του William Μallinson “Cyprus a modern history” και αποδίδεται στον Henry Alfred Kissinger .
Το να κατακτήσεις ένα λαό είναι ένα θέμα, το να τον αποπροσανατολίσεις εθνικά σε σημείο που να μην γνωρίζει, ή να έχει αμφιβολίες για την εθνοτική του ταυτότητα, είναι το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Πόσο μάλλον όταν γίνεται από ομοεθνείς η προσπάθεια για εθνική σύγχυση. Εκτός από εγκληματικό είναι και εμετικό. Όπως προαναφέρθηκε, οι Εγγλέζοι δεν τα κατάφεραν να μας αφελληνίσουν και να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση», αλλά πιο είναι το μοναδικό ζώο που μπορεί να νικήσει έναν ελέφαντα; Ένας άλλος ελέφαντας. Και πιο είναι το μοναδικό ζώο που μπορεί να μας αφελληνίσει; Ένας άλλος Έλληνας.
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2011/09/blog-post_6845.html
Λοιπόν, σύμφωνα με γκάλοπ, ο πρώην Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού Αντρέας Δημητρίου (γνωστός και ως ο «υπουργός του αφελληνισμού»), πήρε πανηγυρικά την πρωτιά ως ο χειρότερος υπουργός, με διπλάσια ποσοστά από το δεύτερο, που φυσικά ήτο ο υπουργός της αλλοίωσης της δημογραφίας-εθνογραφίας Νεοκλής Συλικιώτης.
Ο Ανδρέας όμως, δεν ήτο το υπέρτατο κακό και ο μέγιστος κίνδυνος για την επιβίωση του Κυπριακού Ελληνισμού. Ένας άνθρωπος μόνος του δεν έχει τέτοια δύναμη. Τον χρησιμοποίησαν και το ήξερε βέβαια, δεν είναι διόλου μωρός. Αν αυτά τα εθνοκαταστροφικά πράγματα τα έκανε ο πρόεδρος, ή ο Γ.Γ. του ΑΚΕΛ (που μπορεί να είναι ο επόμενος υποψήφιος πρόεδρος) θα έχαναν από τη δημοτικότητά τους. Τις βρομοδουλειές τις κάνουν άλλοι. Τώρα τη σκυτάλη την πήρε ο Γιώργος Δημοσθένους που αναμένεται να γίνει πολύ διάσημος σε μερικούς μήνες.
Αφορμή για αυτό το άρθρο απετέλεσε η μείωση κατά 25 ώρες στο μάθημα των Ελληνικών στη Δημοτική εκπαίδευση, από 75 σχολικές περιόδους το τρίμηνο, θα διδάσκονται μόνο 50. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. Για αυτούς, δεν πρέπει να ακούγεται κανένα παράγωγο της λέξης Έλλην στα σχολεία. Περιμένετε έχει και συνέχεια. Το μάθημα των αγγλικών θα διδάσκεται από την πρώτη τάξη του δημοτικού!!!
Οι πλείστοι ελληνόπαιδες της Μεγαλονήσου σήμερα, δεν μπορούν να μιλήσουν τη μητρική τους γλώσσα καλά, χρησιμοποιούν καθημερινά (διαδίκτυο-κινητό) τα greeklish, ενώ έχουν ξεχάσει και πως υπάρχει το ελληνικό ερωτηματικό που μοιάζει κάπως ετσι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Και ενώ επικρατεί αυτή η κατάντια, μειώνουν τις ώρες διδασκαλίας των ελληνικών και αυξάνουν τις ώρες διδασκαλίας των αγγλικών.
Να θυμηθούμε όμως λίγο τα καμώματα του Αντρέα Δημητρίου.
17/02/2011 επεισόδια ξέσπασαν μεταξύ Ελλήνων Κυπρίων και Αράβων Παλαιστινίων στο λύκειο Βεργίνας στη Λάρνακα. Ο βοηθός διευθυντής του λυκείου Γεώργιος Γεωργίου (τον οποίο εξελέγξαμε και βουλευτή τρομάρα μας) μας αποκάλεσε «ελληνόφωνους». Το συνέχισαν και μερικοί δημοσιογράφοι που απ’ότι φαίνεται με μέσον πήραν το δίπλωμα τους. Το ίδιο βράδυ, ο υπουργός του αφελληνισμού ήταν καλεσμένος του κυρίου Τσουρούλη στο τηλεοπτικό κανάλι «Σίγμα», απ’όπου και μας αποκάλεσε και αυτός «ελληνόφωνους». Τα κοπέλια ήταν με την ιδέα πως ο κόσμος είναι τόσο ηλίθιος που θα εκλάμβανε τη λέξη αυτή ως, αυτός που μιλά ελληνικά. Ναι δε λέω, υπάρχουν και αυτοί που δεν ξέρουν τι σημαίνει. Ελληνόφωνες κύριοι, είναι οι αλλοεθνείς που έχουν ως μητρική τους γλώσσα την ελληνική. Ερωτηθείς ο υπουργός γιατί μας αποκάλεσε ελληνόφωνους, έριξε το φταίξιμο στο σύντροφο του Γεώργιο Γεωργίου. Ήταν η πρώτη φορά από της ιδρύσεως της κυπριακής δημοκρατίας, που δυο πολιτικά πρόσωπα, είπαν έμμεσα μπροστά στις κάμερες πως δεν είμεθα Έλληνες.
Εκτός από τα βιβλία της ελληνικής μας ιστορίας, τον Αντρέα τον ενόχλησαν και ολόκληρα σχολεία.
Παγκύπριο γυμνάσιο. Το ιστορικότερο ελληνικό σχολείο του νησιού μας και ένα από τα ιστορικότερα ανά το πανελλήνιο. Μανία κατέλαβε τον Αντρέα να μετατρέψει τη Σεβέρειο βιβλιοθήκη σε αποχωρητήρια, με το πρόσχημα ότι είναι οδηγίες της Ε.Ε., λες και οι ευρωπαίοι ασχολούνται μες τους αποπάτους του Παγκυπρίου. Για όσους δεν γνωρίζουν, σ’αυτή τη βιβλιοθήκη χύθηκε αίμα μαθητικό, αίμα ελληνικό, από Άγγλους στρατιωτικούς και Τούρκους επικουρικούς.
Προσπάθησε να καταλύσει το γυμνάσιο Έγκωμης (Νεοκλαίους) και να το κάνει γαλλικό. Βρήκε όμως αντιστάσεις και έτσι στις 29 Μαΐου, μέρα αλώσεως της Κωνσταντινούπολης, μας ανακοίνωσε και αυτός πως θέλει να αλώσει το γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως στο Στρόβολο. Το δε Ελένειο δημοτικό ήθελε να το μετατρέψει σε μουσείο.
Μήπως σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά;
Στα χρόνια της αγγλοκρατίας, οι αποικιοκράτες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την αγραμματοσύνη των τότε Ελλήνων Κυπρίων (θα μου πείτε και τώρα που είναι σπουδασμένοι -όχι απαραίτητα και μορφωμένοι- οι Έλληνες της Κύπρου, πάλι έρμαια είναι στις ορέξεις των πολιτικάντηδων) προσπάθησαν να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση» για να πάψουν επιτελούς οι κακοί Έλληνες να θέλουν Ένωση μετά του υπολοίπου ελληνισμού.
Με το που πάτησαν το πόδι τους οι Βρετανοί στη Μεγαλόνησο, οι Έλληνες κάτοικοί της ανήρτησαν τις γαλανόλευκες παντού. Οι Βρετανοί πήραν το μήνυμα. Οι Έλληνες Κύπριοι ήλπιζαν σε ειρηνική Ένωση της ιδιαίτερης τους πατρίδας με τον εθνικό κορμό, όπως ακριβώς έγινε και με τα Εφτάνησα το 1863, 15 χρόνια πριν να έρθουν οι Βρετανοί στην Κύπρο. Ακολούθησε ένας πολυετής «χαρτοπόλεμος» που δεν οδήγησε πουθενά, αφού η γεωγραφική θέση της Κύπρου ήταν πολυτιμότατη για τους Βρετανούς, που μέχρι και το 1955 μας ξεκαθάριζαν πως, «η Κύπρος ουδέποτε θα ενωθεί με την Ελλάδα».
Οι Βρετανοί σχεδόν αμέσως άρχισαν την αποεθνοποίηση-εθνογένεση μέσω της παιδείας.
Εξοστράκισαν κάθε ελληνικό στοιχείο από τα πρώτα κιόλας χρόνια της αγγλοκρατίας. Ήλεγχαν το μάθημα της ιστορίας και την παιδεία γενικά, πριν τον «περί παιδείας νόμο του 1923», ενώ οι νόμοι του 1931 και 1935 διαλάμβαναν τα εξής: α) απαγόρευαν τη χρήση εθνικών συμβόλων, (τον εθνικό ύμνο αντικατέστησε ο αγγλικός) τους εθνικούς εορτασμούς και την πατροπαράδοτη διακόσμηση των Σχολείων με ήρωες του 1821. β) περιόριζαν το μάθημα της ιστορίας σε βαθμό που ισοδυναμούσε με κατάργηση του γ) εισήγαγαν το μάθημα των αγγλικών στις δυο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού. - Θυμίζουμε πως από φέτος θα διδάσκεται από την πρώτη τάξη του δημοτικού η αγγλική-.
Οι Έλληνες Κύπριοι τότε, αντιμετώπισαν το θέμα εξωσχολικά. Οι ιερείς έκαναν κατηχητικά για να διδάξουν στους νέους την ελληνική μας ιστορία, ενώ κάποια σωματεία βοήθησαν τα μέγιστα στη διδασκαλία της ελληνικής μας ιστορίας και της ελληνοορθοδοξίας. Εξάλλου και οι ήρωες της ΕΟΚΑ ήταν γαλουχημένοι με τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη.
Όλοι γνωρίζουμε πως τελείωσε αυτή η ιστορία. Η μανία των Εγγλέζων να μας αφελληνίσουν και να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση», σε συνδυασμό με την πολιτική του «ουδέποτε θα ενωθεί η Κύπρος με την Ελλάδα», οδήγησε στον ένοπλο αγώνα της ΕΟΚΑ. Αυτό πρέπει να το θυμούνται οι σημερινοί κυβερνώντες (με την αντιπολίτευση που «νίπτει τας χείρας της»). Η προσπάθειά τους να αφαιρέσουν κάθε τι το ελληνικό, με απώτερο σκοπό τον αφελληνισμό και τη δημιουργία «κυπριακής εθνικής συνείδησης», πολύ πιθανόν να οδήγηση σε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις και τότε θα θυμηθούν το γνωστό, «φταίνε οι φασίστες».
Γιατί τόση μανία να απαλλαγούν από το ελληνικό «μικρόβιο»;
Σήμερα οι πολιτικοί μας ηγέτες φοβούνται πως άμα υπάρχει εθνική συνείδηση θα γεμίσει η Μεγαλόνησος εθνικιστές και θα αρχίσουν ξανά τα τροπάρια της Ε.Ο.Κ.Α. για Ένωση. Επίσης γνωρίζουν πως είναι πολύ εύκολο ένας Έλληνας να γίνει ελληνολάτρης όταν αρχίσεις να του μαθαίνεις τα απίστευτα κατορθώματα των προγόνων του.
Επαναπροσεγγιστές, ομοσπονδιακοί, διεθνιστές .Έχουν προκαλέσει εθνική σύγχυση-αποπροσανατολισμό για να πετύχουν τους εθνοπροδοτικούς στόχους τους, επαναπροσέγγιση, διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία, διεθνισμός για μια βιώσιμη και λειτουργική «λύση» μπλα-μπλα-μπλα, το μάθαμε παπαγαλία. Πόσες φορές ακούσατε την ατάκα «πρέπει οι ε/κ και οι τ/κ να νιώθουν Κύπριοι». Μακριά οι μητέρες πατρίδες. Αυτό βέβαια για να το πετύχουν χρησιμοποιούν τηλεκατευθυνόμενους ακαδημαϊκούς-ιστορικούς για να παραχαράξουν την ελληνική μας ιστορία, ή απλά να μην δίδεται η απαιτούμενη σημασία στο μάθημα αυτό, γιατί βλέπετε συνήθως όσοι μελετούν εις βάθος τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό μας, μαγεύονται, σαγηνεύονται σε τέτοιο βαθμό που στο τέλος γίνονται «φανατικοί εθνικιστές και προγονόπληκτοι». Ένας από αυτούς είναι και ο γράφων.
Αντιγραφή από το βιβλίο του Δρα Τάκη Γεωργίου «σχέδιο β’» ΕΔΑΦΟΣ ΑΝΤΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ: Παρουσιάζονται πλήθος δημοσιεύματα όπως το πιο κάτω. Προέρχεται από τη διάλεξη του bona fide Aακαδημαϊκού Ανδρέα Καζαμία, τέως προέδρου της «Επιτροπής Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης», που έγινε στο πανεπιστήμιο Κύπρου, παρουσία του προέδρου Δημήτρη Χριστόφια και του υπουργού παιδείας και πολιτισμού Αντρέα Δημητρίου. («φιλελεύθερος» 25/5/2008). «Στην οικοδόμηση, εδραίωση και επιβίωση ενός δικοινοτικού, ομοσπονδιακού ευρωκυπριακού διαπολιτισμικού κράτους, επιβάλλεται η επαναδιαπραγμάτευση και ανακατασκευή της ελληνοκυπριακής ΚΑΙ τουρκο«κυπριακής» συλλογικής ταυτότητας».
Με τα πιο απλά ελληνικά που μπορώ να γράψω… «κάντε τους αυτούς να ξεχάσουν πως είναι Έλληνες και τους άλλους πως είναι τούρκοι, γιατί μόνον έτσι θα πετύχουμε τα (εθνοπροδοτικά) σχέδια μας, επαναπροσέγγιση, διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία, διεθνισμός».
Εν κατακλείδι, ο μόνος τρόπος να πετύχουν τα εθνοπροδοτικά-μειοδοτικά τους σχεδία είναι να πατάξουν τον εθνικισμό και ο μόνος τρόπος να πατάξουν τον εθνικισμό είναι να προκαλέσουν εθνική σύγχυση- αποπροσανατολισμό, κυρίως μέσω της παιδείας.
Αν δεν υπάρχει συνείδηση της ελληνικής εθνικής μας ταυτότητας είναι αδύνατον να επιβιώσει ο κυπριακός ελληνισμός και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι γραικύλοι πολιτικοί μας ηγέτες.
Υ.Γ. «Ο ελληνικός λαός είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να εξημερωθεί, και για αυτό το λόγω θα πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτιστικές του ρίζες, οπόταν πιθανό να συμμορφωθεί. Βεβαίως εννοώ ότι θα χτυπήσουμε τη γλώσσα τους, τη θρησκεία τους, τις πολιτιστικές και ιστορικές τους καταβολές, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητα ανάπτυξης, την ικανότητα αυτογνωσίας και αυτοεκτίμησης, την πιθανότητα επικράτησης. Δηλαδή να τους στερήσουμε την δυνατότητα να εμποδίζουν τα ζωτικά μας στρατηγικά σχέδια στα βαλκάνια, την μεσόγειο και την μέση ανατολή .»
Το πιο πάνω κείμενο προέρχεται από το βιβλίο του William Μallinson “Cyprus a modern history” και αποδίδεται στον Henry Alfred Kissinger .
Το να κατακτήσεις ένα λαό είναι ένα θέμα, το να τον αποπροσανατολίσεις εθνικά σε σημείο που να μην γνωρίζει, ή να έχει αμφιβολίες για την εθνοτική του ταυτότητα, είναι το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Πόσο μάλλον όταν γίνεται από ομοεθνείς η προσπάθεια για εθνική σύγχυση. Εκτός από εγκληματικό είναι και εμετικό. Όπως προαναφέρθηκε, οι Εγγλέζοι δεν τα κατάφεραν να μας αφελληνίσουν και να δημιουργήσουν «κυπριακή εθνική συνείδηση», αλλά πιο είναι το μοναδικό ζώο που μπορεί να νικήσει έναν ελέφαντα; Ένας άλλος ελέφαντας. Και πιο είναι το μοναδικό ζώο που μπορεί να μας αφελληνίσει; Ένας άλλος Έλληνας.
http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2011/09/blog-post_6845.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.